آموزش یادگیری اینستاگرام 2022-06-30
آموزش اینستاگرام و تمام نکات ریز و درشت آن آکادمی اینفوگرام
این هویت باید در همه جنبههای پروفایل شما، از جمله عکس پروفایل، بیوگرافی، استایل نوشتاری و محتوای بصری انعکاس داشته باشد. هویت برند باعث میشود که کاربران به راحتی شما را شناسایی کنند و ارتباط عمیقتری با برند شما برقرار کنند. یکی از روشهای موثر برای افزایش تعامل در پستها، استفاده از فراخوانهای عملی (CTA) است. این فراخوانها مخاطبان را به انجام یک عمل خاص مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن یا کلیک روی لینک در بیو ترغیب میکنند. CTAها باید واضح و مشخص باشند و به کاربران بگویند که بعد از مشاهده پست چه کاری باید انجام دهند.
اعلانها را میتوان به 3 صورت خاموش، از افرادی که دنبال میکنم یا همه تنظیم کرد. این اعلانها را میتوانید روی هر پست یا در بخش Setting پروفایل خود از قسمت notifications تغییر دهید.خواندن این مقاله 0 تا 100 پست گذاشتن در اینستاگرام در این مورد میتواند برای شما مفید باشد. آرشیو (Archive) اینستاگرام، بایگانی استوری های منتشر شده است. دیگر کاربرد این بخش از اپلیکیشن اینستا برای زمانی است که افراد تمایل دارند بصورت موقتی پستی را از پیج خود حذف کنند. در این صورت با انتقال پست مورد نظرشان به بخش آرشیو، آن را بایگانی میکنند و زمانی که تمایل به بازگردانی آن داشتند، با مراجعه به همان بخش، پست را مجددا به پیجشان باز میگردانند.
با کلیک روی آیکن Direct Message (به شکل یک هواپیمای کاغذی، مشابه با لوگوی تلگرام) میتوانید تاریخچه فعالیتهای خود در میان پیامهای خصوصی را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه Compose (به شکل یک قلم و کاغذ) هم میتوانید پیامی تازه ایجاد کرده و پس از انتخاب گیرنده، آن را ارسال کنید. در منوی پایینی، گزینه Explore یافت میشود که شما را به صفحهای با همین نام برده و پستهای متعلق به اکانتهایی که شاید به آنها علاقهمند باشید را نمایش میدهد.
مهم این است یاد بگیرید که چگونه به کلیپ هایی که ضبط می کنید موسیقی، جلوه های جذاب و صداهای مختلف اضافه کنید. ۳- از منوی جدید، گزینه switch to professional account را انتخاب کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. جزو اولین نفراتی باشید که اکسپلوریستا را رزرو کردید اپلیکیشن اکسپلوریستا سه ماه دیگر در دسترس قرار میگیرد و تحولی عظیم و جنجالی در زمینهی سوشال مدیا و مارکتینگ خواهد بود. کامنت یا دیدگاه نیز یکی از اصطلاحات رایج اینستاگرامی است.
این موارد شامل دنبال کردن حسابهای مرتبط، انتشار محتوای منظم و برگزاری مسابقات یا هدیه دادن است. مقاله بحث جامعتری در مورد افزایش فالوور ارائه میدهد. در ادامه شما را با نحوه حذف اکانت اینستاگرام آشنا میکنیم. تگ کردن در اینستاگرام در سه بخش استوری، پست و کامنت قابل اجراست در واقع شما از طریق تگ کردن افراد برای آنها اعلانی میفرستید تا محتوای مورد نظر را مشاهده کنند.
برای باز کردن IGTV کافی است روی آیکن ذرهبین در پایین اپلیکیشن کلیک کنید و سپس به سراغ گزینه «IGTV» در بالای صفحه بروید. در اینجا هم قادر به مشاهده ویدیوهایی که دیگران آپلود کردهاند خواهید بود و هم میتوانید ویدیوی خودتان را بارگذاری کنید. به احتمال فراوان شما نیز همین حالا در اینستاگرام ثبت نام کردهاید یا میخواهید در آینده نزدیک دست به چنین کاری بزنید. اگر فکر میکنید به صورت کامل از چم و خم اینستاگرام باخبر نیستید یا میخواهید از سیر تا پیاز کار با این شبکه اجتماعی را بدانید، در این مقاله به آموزش اینستاگرام به مفصلترین شکل ممکن میپردازیم. به مطالعه ادامه دهید و به شما همهچیز را راجع به اینستاگرالم، از فرآیند دانلود و نصب گرفته تا ثبت نام و کارهای پیشرفتهتر مانند استفاده از تنظیماتی که باعث میشوند در جذب فالوئر موفقتر باشید خواهیم گفت. اگر کسبوکاری دارید که محصولات را میفروشید، میتوانید از قابلیت اینستاگرام شاپینگ استفاده کنید تا محصولات خود را در پستها و استوریها معرفی کرده و کاربران بتوانند با کلیک روی محصول، به صفحه خرید سایت شما منتقل شوند.
خیلی جاها با لغاتی مثل الگوریتم اینستاگرام، قوانین اینستاگرام و شکست دادن اینستاگرام مواجه میشوید. تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامهنویسیای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث میشود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید. برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم میتوانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید. نادیده گرفتن این بستر به خاطر اینکه به یک فضای شلوغ تبدیل شده است، اشتباه محض است. یادگیری ساختن یک اکانت در اینستاگرام فرصت باورنکردنی برای برند ها ایجاد می کند تا در بین دو میلیارد کاربر خودی نشان دهند.
بعد از اینکه چت ویدیویی را آغاز کردید، با انتخاب آن چت در لیست فعالیتهای مسنجر خود میتوانید به آن گروه دسترسی پیدا کنید. در این بخش از آموزش اینستاگرام میبینیم که چطور قادر به منتشر کردن یک تصویر خواهید بود. برای کامنت گذاشتن، روی آیکن شبیه به حباب در زیر هر پست کلیک کنید، متن مورد نظرتان را بنویسید و سپس گزینه Post را بزنید. برای لایک کردن یک پست، روی علامت قلب در زیر تصویر یا ویدیو بزنید.
هشتگ ها، سرچ های زیادی را دارند و شانس شما برای دیده شدن بیشتر می شود. از نکات مثبت این تکنیک، میتوان به مخاطبین هدف اشاره کرد. مثلا کسانی که #موبایل را سرچ میکنند، نیازمند موبایل یا خدمات آن هستد.
این کار بسیار ساده است تنها کافی است به صفحه پروفایل پیج مورد نظر مراجعه کرده و علامت زنگوله را لمس کرده و نوع محتوایی(ریلز، پست، استوری و …) که قصد دارید از انتشار آن با خبر شوید را انتخاب کنید. بخشهای اصلی اینستاگرام که در قسمت کادر پایین صفحه به صورت نماد قرار دارند بلافاصله پس از باز کردن برنامه نمایش داده میشوند در ادامه به معرفی کاربرد هر کدام از آنها میپردازیم. 1- در قدم اول شما باید پلتفرم اینستاگرام را نصب کنید.
اگر نیاز داشتید بعد از بررسی پیامهای دایرکت یک پیغام را حذف کنید، میتوانید از مطلبی که در آن حذف دایرکت های اینستاگرام توضیح داده شده است استفاده کنید. اگر از کسی که فالو نمیکنید پیام بگیرید، به عنوان یک «درخواست» درون اینباکس به نمایش درمیآید و نه یک مکالمه عادی. اگر درخواست شخص مقابل را بپذیرید، میتوانید بدون فالو کردن او به پیام پاسخ دهید. اگر درخواست را رد کنید، شخص مقابل دیگر قادر به ارسال پیام بریا شما نخواهد بود، مگر اینکه او را فالو کنید.
پخش زنده یکی از ابزارهای عالی برای ارتباط با مخاطبان بهصورت مستقیم است. لایوها به شما این امکان را میدهند تا با فالوورهای خود بهصورت رو در رو صحبت کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید. این فرمتها به شما کمک میکنند تا ارتباط نزدیکتر و صمیمیتری با مخاطبان خود برقرار کنید و حس اعتماد بیشتری را در آنها ایجاد کنید. همچنین، استفاده از لایو برای برگزاری جلسات آموزشی، معرفی محصولات جدید یا نمایش پشتصحنه کسبوکار، میتواند تاثیر زیادی داشته باشد.
سپس با زدن روی همین هشتگ و فشردن دکمه Following، قادر به آنفالو کردن آن خواهید بود. بعد از اینکه روی یک تگ در تب Tags کلیک میکنید، مجموعهای از تصاویر و ویدیوهایی به نمایش درمیآیند که توسط کاربران اینستاگرام و با این تگ مخصوص منتشر شدهاند. اگر به سراغ وبسایت اینستاگرام رفتهاید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. مجموعه فرادرس گستره متنوعی از فیلمهای آموزش تولید محتوا و آموزش الکترونیک را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان قرار داده است. اینستاگرام لایو قابلیتی است که به شما اجازه «لایو استریم» میدهد، به عبارت دیگر میتوانید ویدیوها را از روی دستگاه خود به دستگاه هرکسی که بخواهد آنها را تماشا کند مخابره کنید.
برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. شاهد پیامی خواهید بود که میگوید اکانت مورد نظر بلاک شده. اگر قبلا کالکشنی ساخته باشید، پنجرهای متفاوت به نمایش درمیآید.
برای خاموش کردن وضعیت فعالی شما در اینستاگرام همان چراغ سبز که در گوشه پروفایل شما نمایش داده می شود به ترتیب زیر است. پس از اینکه این قابلیت را در اینستاگرام خود فعال کردید میتوانید به راحتی در دایرکت های خود ریپلای کنید و به پیغام هایی که برای شما ارسال میشود پاسخ دهید. با انتخاب این گزینه یک کد به شما نمایش می دهد مع با اسکن کردن این کد دیگران میتوانند پیج شما را دنبال کنند . در این قسمت می توانید حساب هایی که به اینستاگرام شما متصل است را مشاهده کنید . در این قسمت می توانید تبلیغات پست واستوری های خود را که به اینستاگرام سپرده اید را مدیریت کنید .
در این قسمت می توانید اعلان های درون برنامه ای و اعلان های اجباری و سایر اعلان ها رو تنظیم ، فعال یا غیر فعال کنید . برنامه Instagram را برای iOS از App Store ، Android را از فروشگاه Google Play یا Windows Phone را از فروشگاه Windows Phone بارگیری کنید. پس از نصب برنامه روی تلفن همراه ، برای باز کردن آن ضربه بزنید. گزینه Settings به شکل آیکن چرخدنده را انتخاب کنید. روی علامت مثبت که نام New برای آن انتخاب شده بزنید.
نکات زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چطور یک حساب اینستاگرام را از ابتدا ایجاد کنید و با استوری، پست و امکانات دیگر آن برندتان را توسعه دهید. ظاهرا کار با این پلتفرم ساده به نظر می رسد، اما این تلاش را نمی توان و نباید دست کم گرفت. معمولا نقش رسانه های اجتماعی در هر شرکتی دست کم گرفته می شود.
همچنین، اگر به دنبال یادگیری اصولی و حرفهایتر اینستاگرام هستید، آموزش اینستاگرام حرفهای مکتب خونه، میتواند مهارتهای شما را در استفاده بهینه از این پلتفرم افزایش دهد. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزشهای تخصصی دارند. آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژیهای بازاریابی آنلاین آموزشهای لازم را دریافت کنند. بعد از ارسال پستها، کاربران میتوانند آنها را حذف، آرشیو یا ویرایش کنند.
کانوا یک سایت طراحی آنلاین است که به شما اجازه میدهد با استفاده از قالبهای از پیش آماده، طراحیهای مختلفی در ابعاد مختلف انجام بدهید. کانوا همچنین بک گراندها و تمهای مختلفی برای استفاده در اینستاگرام دارد که ابعاد آنها دقیقا با ابعاد استاندارد این شبکه اجتماعی تنظیم شده است. میتوانید تعداد زیادی از این قالبها را به صورت رایگان دانلود کرده و با اندکی تغییرات از آنها استفاده کنید. در قسمت پایین پستها چند علامت وجود دارد که برای گذاشتن کامنت باید آیکون کامنت را انتخاب کرده و دیدگاه و نظر خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و در نهایت گزینه Post را لمس کنید. اگر در قسمت بالای صفحه گزینه ایمیل را انتخاب کرده باشید در کادر مربوطه باید آدرس ایمیلتان را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید.
با زدن روی این علامت شما نوتیفیکیشن یا اعلان پستهای این پیج را فعال میکنید. یعنی هر زمانی که پیج مورد نظر پست جدیدی منتشر کند، برای شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن از سمت اینستا خواهد آمد. امیدواریم چه کاربر قدیمی اینستاگرام هستید و چه بهتازگی به جمع مخاطبان این شبکهی اجتماعی اضافه شدهاید، مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.
این تقویم به شما کمک میکند تا محتوا را بر اساس نیاز مخاطبان، مناسبتها و رویدادهای مهم تنظیم کنید و از ایجاد فشار و استرس برای تولید محتوا در زمانهای بحرانی جلوگیری نمایید. همچنین، تقویم محتوایی به شما این امکان را میدهد که به تحلیل و بهینهسازی عملکرد محتوا بپردازید و استراتژیهای خود را بهبود بخشید. تقویم محتوایی یکی از ابزارهای اساسی در برنامهریزی و مدیریت محتوا در شبکههای اجتماعی است. با استفاده از تقویم محتوایی، شما میتوانید زمانبندی دقیق برای ارسال پستها، استوریها و سایر محتوای مرتبط را تعیین کرده و از ایجاد محتوا به صورت منظم و هدفمند اطمینان حاصل کنید. اگر پستهای پیجی توجه شما را جلب کرده و میخواهید هر وقت این صفحه پست جدیدی بگذارد، اینستاگرام برای شما نوتیفیکیشن ارسال کند باید زنگوله را فعال کنید.
اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژیهای خوب دارد تا نتیجه بدهد. پس باید بتوانید انواع استراتژی را برای اهداف مختلف طراحی کنید. در پست «استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام» به این موضوع به صورت کامل پرداختهایم.
بنابراین ارزش پیج شما را بالامیبرد و اون رو به دیگر افراد در اکسپلور اینستاگرام نشان میدهد. تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است و در واقع با تولید محتوای درست و حرفه ای میتوانید برند سازی کنید و درآمد خود را افزایش دهید. تولید محتوای قوی از هزینه های اضافی تبلیغات کم میکند و شما را در دید مخاطبان بیشتر قرار میدهد.
اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است. اینستاگرام تایید میکند که حساب کاربری شما به شکلی موقتی غیر فعال شده. برای فعالسازی دوباره، درون وبسایت اینستاگرام لاگین کنید. سپس در زیر عبارت Why Are You Disabling Your Account، دلیلی برای غیر فعالسازی حساب کاربری خواسته میشود. هایلایتها لزوما حاوی تنها یک استوری نیستند و میتوانند میزبان مجموعهای از استوریها باشند.
بعد از نصب، برنامه را باز کنید و بر روی گزینه create new account بزنید. تا بازه زمانی 1تا 90 روز نمایش داده می شوند . در این قسمت آموزش اینستاگرام و بیوگرافی می توانید یک توضیح مختصر و با حداکثر کاراکتر مشخص برای معرفی پیج خود وارد کنید ، این قسمت می تواند شامل حروف فارسی و انگلیسی اعداد و اموجی ها باشد . مهمترین نکته در استفاده از هشتگها این است که باید همواره مرتبط و معنادار باشند. استفاده بیرویه و بیمورد از هشتگها ممکن است به جای جذب دنبالکنندگان، باعث کاهش تعامل و توجه آنها شود. همچنین، بهتر است تعداد هشتگهای استفاده شده را محدود نگه داشته و از تعداد زیادی هشتگ در یک پست خودداری کنید و به سایز دقیق پست و استوری اینستاگرام توجه کنید.
✅ Home در اینستاگرام جزو 5 بخش اصلی اینستاگرام است. اگر اپلیکیشن اینستا را باز کنید با یک علامت خانه در پایین صفحه سمت راست مواجه میشوید که بصورت پیشفرض در آن قسمت قرار دارید. در صفحهی Home پستها و استوریهای افرادی که شما آنها را دنبال میکنید نمایش داده میشود. بسته به اینکه از اپلیکیشن استفاده میکنید یا مرورگر وب، این احتمال وجود دارد که نتوانید پروفایلهایی که حذف شدهاند را آنبلاک کنید. در این حالت، نام شخص در لیست اکانتهای بلاک شده به نمایش درمیآید اما هیچ گزینهای برای تعامل وجود ندارد.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام